ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ, ЗА ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА?
Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно, ще можете да следите статуса на направените поръчки, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
КАКВИ СА НАЧИНИТЕ, ПО КОИТО МОГА ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА?
Можете да направите поръчка в сайта ни, по телефона, по имейл или във Facebook Messenger и Instagram Direct Message.
КАКВИ СА СРОКОВЕТЕ ЗА ДОСТАВКА?
Стандартният срок за доставка е един-два работни дни. Няма да Ви търсим, за потвърждение на поръчката. На оставения от Вас имейл ще получите информация, че поръчката е изпратена.
С КОЯ КУРИЕРСКА ФИРМА СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА ДОСТАВКАТА?
Спийди или Еконт
ИМАТЕ ЛИ ФИЗИЧЕСКИ МАГАЗИН?
Да, имаме. Намира се в гр.София ул. Ами Буе 80
ДОСТАВЯТЕ ЛИ ИЗВЪН СТРАНАТА?
Доставяме, но цената на услугата зависи от тарифата на избрания от Вас куриер до съответната държава.
МОГА ЛИ ДА ЗАМЕНЯ ЗАКУПЕН ПРОДУКТ?
При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 14 дневен срок, като единственото условие е покупката да не е повредена и да няма странични миризми.
КАКВА ИНФОРМАЦИЯ Е НУЖНА, ЗА ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА?
За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail. Разбира се, не пропускайте да отбележите името и размера на продукта, който сте си избрали.